Navigatie

VEELGESTELDE VRAGEN

 ♥ online shoppen ♥

♥ betalingen ♥

♥ verzending en levering ♥

♥ ruilen en retourneren ♥

 

 

 

♥ Online shoppen 

Hoe plaats ik een bestelling?

Op de website kan je een via de oranje koopknop producten in je winkelwagentje leggen. Je kan het aantal producten al van te voren aangeven, maar ook nog veranderen in je winkelwagentje. Via je winkelwagentje word je verder geleid door het koopproces.

 

Ik heb bij een eerder bezoek een  accessoire gezien, maar kan deze nu niet meer vinden, kan ik deze nog bestellen?

We hebben op onze website alle producten staan, met voorraad beheer. Het kan zo zijn dat een product uitverkocht is en deze wordt automatisch verwijderd. Wil je het accessoire echt heel graag hebben, stuur dan een berichtje naar naar info@shoplikesuze.nl of neem contact op via het contact formulier. Dan gaan we kijken of we meerdere aanvragen hebben gehad en nog een na levering kunnen plaatsen.

 

Hoelang blijven de artikelen in mijn winkelwagentje?

Als je een artikel in je winkelwagentje doen, blijft deze 60 minuten staan, daarna ververst het winkelwagentje zich automatisch en is deze weer leeg.

 

Als de artikelen in mijn winkelwagentje zitten, zijn ze dan ‘gereserveerd’ voor mij?

Nee, de artikelen worden pas gereserveerd voor je wanneer de bestelling is afgerond. Je ontvangt een bevestingsemail. Dus zorg dat je de bestelling afrondt, om zo teleurstelling te voorkomen.

 

 

♥ Betalen 

Hoe kan ik betalen?

Wij bieden 3 betalingsmethodes aan; Ideal, Paypal en betalen via Rembours. Ga naar het kopje Betalen voor meer informatie.

 

Ik heb een kortingscode ontvangen, waar kan ik deze gebruiken?

Open je winkelwagentje en daar is een ruimte om de kortingscode in te voeren. Klik op de knop Winkelwagen bijwerken en de code wordt gelijk verwerkt.

 

Zijn mijn persoonlijke gegevens goed beveiligd?

Je gegevens zijn veilig bij ons. Alle gegevens worden in versleutelde vorm verstuurd zodat alle vertrouwelijke informatie volledig beveiligd is. Lees meer over ons privacybeleid.

 

Er is iets misgegaan tijdens mijn online betaling, wat moet ik doen?

Stuur ons gelijk een e-mailtje met daarin je gegevens en je bestelling. Dan gaan we dat gelijk uitzoeken! info@shoplikesuze.nl

 

 

♥ Verzending en Levering 

Wanneer wordt mij verzending geleverd?

Zodra je bestelling bij ons is binnengekomen, wordt de bestelling verwerkt. Als de bestelling is afgerond , sturen wij je nog een bericht en gaat je pakketje op de post! Wij versturen de accessoires met de brievenpost mee, via PostNL. Vanaf de afgeronde bestelling, kan het 1 a 2 dagen duren voordat je de bestelling ontvangt. Wij zijn afhankelijk van de bezorging via PostNL. Houdt er rekening mee dat op zondag en maandag geen post meer wordt geleverd!

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn € 3,00 per bestelling. Bij een bestelling boven de € 25,00 zijn de verzendkosten gratis!

 

Waar leveren jullie?

In Nederland en Belgie! Geef bij je verzendkosten aan, waar het pakketje heen moet!

 

 

♥ Ruilen en retourneren 

Kan ik mijn aankoop ruilen of retour sturen?

Ja, Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retour sturen. De accessoires dienen niet gedragen te zijn en in de originele staat worden terug gestuurd. Wil je een artikel ruilen of retour sturen? Mail dan eerst met Info@shoplikesuze.nl. Dan ontvangen je een ruil/retour formulier die je bij je retourzending mee terug verstuurd.  Zonder formulier kunnen wij niet je ruiling- retour in orde maken! Vervolgens krijg je een  persoonlijk berichtje als deze bij ons is aangekomen en wordt je op de hoogte gehouden van de verdere ontwikkelingen. Bij een retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen terug gestoord op je rekening. De verzendkosten van het terugsturen zijn voor eigen rekening. Bij ruilen is het opsturen van de nieuwe bestelling gratis.

 

Mag ik alle accessoires retour zenden (ook oorbellen)?

Ja, als ze maar ongedragen zijn!

 

Mijn artikel is kapot geleverd, wat nu?

Gelijk contact opnemen via de mail, dan gaan we opzoek naar een passende oplossing! info@shoplikesuze.nl

 

Staat je vraag er niet bij? Geen probleem, je kan altijd je vraag mailen naar info@shoplikesuze.nl of het contact formulier invullen!

© 2015 - 2017 Shop Like Suze | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel